İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

27 Nisan 2015

EV YAPIMI BARDAKTA MISIR

Merhabalar! nihayet havalar ısınmaya başladı ve güneşin vurduğu fotoğraf çekimleri bile nasılda insanın içini ısıtıyor.Yaz keyifleri bir başkadır diyerek evde hazırladığım bardak mısırlarım ile yaza merhaba demiş olayım bende:)

Sevgili eşim marketten dondurulmuş mısır almıştı,kızımda dışarıda satılan bu bardak mısırlara bayılıyor tabi bende hihi :) kim bayılmıyor kiiii dediğinizi duyar gibiyim.Bende hal böyle olunca sıvadım kolları girdim yine şirin mutfağıma:)

Öncellikle kaynar suda buzları çözünene kadar haşladım,sonra suyunu süzüp,derin tavaya biraz sıvı yağ koyup mısırları ekledim.Tuz serptim ve biraz ocakta çevirttim kaşıkla karıştıra karıştıra.Ardından bardaklara mısırları pay edip üzerine maydanoz ve ketçaplarını ekleyip servise sundum.Harika oldu,hele kızım bayıldı bayıldıııı:)



                 
                           Hem lezzetli,hem ev yapımı daha ne olsun,afiyetler olsun bize yapacaklara:)


15 yorum:

Unknown dedi ki...

en güzeli dışarıdan almamak bence,
eline sağlık özlem

lezzettramvayı dedi ki...

lezzetli ve keyifli yenilen bir lezzet Afiyet Olsun :)

birgulunlezzetleri dedi ki...

Pratik ve kolay olmuş ellerinize sağlık.

audrey dedi ki...

mısıra ben de bayılırım..

Acemiden dedi ki...

Benim eşim de hastası bu mısırların. Bizin akşam ritüelimiz. Her akşam çaydan sonra 'mısır mı yesek' cümlesini duyuyorum. Ellerinize sağlık sizin de. Dikkat edin bizimki gibi alışkanlık yapmasın :D www.acemiden.com

Bak Bu Harika dedi ki...

Buse'de şu ara mısıra takmış durumda. Tavuk gibi sürrekli mısır yemek istiyor:) Tarif için sağol canım. Öpüyorum seni

Adsız dedi ki...

elinize sağlık ;)

Unknown dedi ki...

mısırın her haline bayılırım, buna da:) afiyet olsun :)

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık,çocuklar istediğinde evde yapmak en güzeli.

İnci Çelik dedi ki...

Bana mısır olsun da ister bardakta ister koçanda olsun farketmez. Her türlü yerim.

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok severim aşırı canım çekti yarın mısır alıp deniyimm :) teşekkürler ellerine sağlık

Durucayaşamak-Eda dedi ki...

bencede harika görünüyor:))

Miss B. dedi ki...

emeginiz ve blogunuz takdir edilesi :) vaktiniz olursa bana da beklerim :)

ceyda dedi ki...

Merhaba ellerinize sağlık nefis olmuş:))
blogunuzu takipteyim
Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

durutarifler dedi ki...

Çocuklar ne çok seviyorlar değil mi ? Benim oğlumda kendine yapıyor bu şekilde evde.
Sevgiler

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara