İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

30 Nisan 2014

DONDURULMUŞ MISIR

Yağmurlu bir Bursa gününde bu paylaşım güzel oldu değilmi:) eğer sizlerde benim gibi mısırı çok seviyorsanız yazın mısırlarınızı derin dondurucuya stoklayabilirsiniz.ben çiğ olarak bu şekilde bölerek buzdolabı poşetlerine koyup derin dondurucuya koyuyorum canım istediği zamanda çıkarıp çözdürme işlemi yapmadan direk düdüklü tencereye koyup düdük çalıp tetiği indirdikten sonra 45 dk-1 saat arası pişiriyorum.haşlanmış mısır oldum olası kış mevsimine daha çok yakıştırmışımdır,soğukta sıcak sıcak iyi gidiyor,kışın mısır yemek isteyenlere öneri olsun :) sevgilerimle

3 yorum:

Juliette Koc dedi ki...

Bu şekilde çok yer kaplamıyor mu Özlemcim? Gerçi bu tadı kışın da alabilmek için başka yolu yok sanırım. Ben de önce kaynatıyorum sonra ayıklayıp poşetlere koyuyorum. Biraz zahmetli ama kışın salatalarda ve çocuklara bardak mısır yapmak için güzel oluyor. Dışarıdan alınanlar çok sağlıklı gelmiyor malum..Afiyetler olsun canım

Bak Bu Harika dedi ki...

Ben.misiri çok severim iyi fikirmis

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

juliette koç;evet ayılayarakda iyi fikirmiş ama dediğin gibi o biraz zahmetli canım evet yer kaplıyor malesef ama neyseki annemle aynı mahallede oturduğumuz için onun dondurucuyada depoluyorum bazen :) çok fazla değil ikiye blerek bir kaç poşet yapıyoruz çok canımız isterse diye ama sanırım bu yaz dahada faza koyabilirim bi şekilde sığdırmaya çalışıcam :)) güzel oluyor mısır kışın ya :)öpüyorum canım sevgilerimle...

Bak Bu Harika;bende çok seviyorum canım yap koy valla sende bir kaç poşet çok canın isteyince haşlayıp yersin kışın sıcak sıcak ne güzel :)

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara