İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

10 Nisan 2013

PAZAR KEYFİ:)



pazar günü çantamı taktım koluma alışverişin yolunu tuttuk , alışveriş postumda neler almışız göreceğiz hep birlikte:)

 yine sepetimi doldurmanın heyecanı ile eve gelince güzek mamalar hazırladım,bi cız bız iyi giderdi:)hava sıcak olsaydı balkon sefamızda bu kocişim ellerinden öpecekti ama malesef eve gelince yağmur şakır şakır yağdı,mutfakta ben herşeyi hallederim bu enerji ile deyip kimseyi sokmadım mutfağa:)
 veee böylede güzel sofra hazırladım tüm hamaratlığımla:) minnoşum,kocişim,annişim hep birlikte kurulduk iştahla sofraya:)
ardından midemiz dinlenince de yine mutfakta süprizimi hazırladım:)güzel meyve tabakları ile ağızları ve gözleri tatlandırdım:)

Hiç yorum yok:

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara