İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

25 Nisan 2013

MAYALI POĞAÇA


MAYALI POĞAÇA
1 SU BARDAĞI ÇİÇEK YAĞI
2 SU BARDAĞI ILIK SÜT( BİR PAKET YAŞ MAYAYI ERİTMEK İÇİN)
1 PAKET YAŞ MAYA
1 TATLI KAŞIĞI ŞEKER
1 TATLI KAŞIĞI TUZ
YARIM PAKETTEN BİRAZ FAZLA MARGARİN
ALDIĞI KADAR UN
ÜSTÜNE SÜRMEK İÇİN İKİ ADET YUMURTA SARISI VE BİR MİKTAR SIVI YAĞ

TÜM MALZEMELER KULAK MEMESİ YUMUŞAKLIĞINDA YOĞURULUR VE KÜÇÜK BEZELER KOPARILARAK ELDE VEYA KALIPTA ŞEKİL VERİLEREK ÜZERLERİNE YUMURTA SARISI SIVI YAĞ KARIŞIMINI SÜREREK ÖNCEDEN ISITILMIŞ 170 DERECELİ FIRINDA ÜSTÜ KIZARANA KADAR PİŞİRİLİR.
AFİYET OLSUN:)

5 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

ellerine sağlık canım...
poğaçayı çok severim...

aysp dedi ki...

ooff özlem offff,akşam akşam gördüm olmadı şimdi bu yaa..kokusu geldi burnuma vallahi .
ben hamur işlerini yapamıyorum yahu.daha doğrusu uğraşmıyorum da :) neysee ellerine sağlık çok gzel gözüküyorlar.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

şirinem;çok teşekkür ederim:)

Ayselim; oy hamişim kıyamam ben sana ya,evet kesinlikle uğraşmadığından yapmıyorsundur yoksa istesen sen onuda becerip yaparsın kuzum elinden her iş geliyor maşallah,beğenmene sevindim çok teşekkür ederim kuzum

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ellerine sağlık canım...
Missss gibi kokusu geldi buralara kadar ben geç farkettim ama neyse...
Sevgilerimle...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

emelciğim;çok sağol canım benim yorumun için çoook teşekkür ederim

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara