İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

6 Nisan 2013

AFERİN BANA:)

bugün ma-aile kayınvalidemlere gittik ve bol bol doğayla bütünleşip bugün bu ısırganları kayıpedirimle birlikte topladık ve bir kısmını kaynatıp
                               
                                    saç bakımı için böyle sularını çıkartıp kavanozlara stokladım

                                           ısırganların bir kısmını kurutmak için böyle serdim

ekşi kulak topladık sarmak için sirkeli sularla bol bol yıkadım,yarına sarılmak üzere dolapta hazır ettim

 saplarını da ayırıp aynı dezenfektasyon ile yarına haşlayıp salatasını yapmak üzere hazır hale getirdim



                                   tost ekmekleri ile böyle güzel kahvaltılık pizzalar yaptım

herzamanki gibi taşlı ne kadar ganimet var ise alışveriş sepetime ekledim,benim olmalarının keyfi ile ışıldadım:)

                                                       minnoş kızımla mutfak keyifleri yaptık

veee günün tatlı yorgunluğu ile,işlerimi bitirmenin huzuru ile bu postu büyük bir keyif ile sıcağı sıcağına cumartesiyi pazara bağlayan gecede siz sevgili okuyucularıma sunarak uykuya dalışa geçtim... AFERİN BANA:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ısırganları negüzel değerlendirmişsiniz ellerinize sağlık :)
taşlı ganimetlere bayıldımm bende çok severim :)
banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler...

Gurme Şirine dedi ki...

kahvaltılık ekmeklerin harika görünüyor...
ellerine sağlık..

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara