İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

6 Mart 2013

KEYİFLİ BİR MİM DAHA VE MİMLEDİKLERİM


BENİM CANIM AYCELCE HAYAT'IM BENİ İKİNCİ KEZ MİMLİYOR ÇOK MUTLU OLUYORUM SEVGİLİ ARKADAŞIMIN MİMLERİNE ÇOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SONSUZ SEVGİLERİMİ SUNUYORUM,KEYİFLE CVBLADIM YİNE,SORULAR BAYAĞI ZORLUYOR AMA ZOR OLANDA HERZAMAN DAHA BİR HEYECANLI OLUYOR YAHU,İŞTE BİR BEN DAHA,YAKINDAN TANIMAK İSTEYENLERE SELAM OLSUN,KEYİFLİ OKUMALAR DİLİYORUM:)

MİMLEDİKLERİM
AYLİN EKŞİ(MAKYAJMANYA)
GURME ŞİRİNE
GÜNLÜKÇÜ BAYAN
TUĞÇE'NİN KALEMİNDEN
ÇİĞDEM GÜL



SORU 1 ; En son kime yalan söyledin , neden?

Kızıma:) Beni kızdırdığında sana bir daha oyuncak almıcam yada parka götürmicem gibi yalanlar söylüyorum bazen:) külliyen yalaaaaan,ana yüreğü bu dayanırmı hiç:))))

SORU 2 ; Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta bulun.


İtiraf ediyorum evet bütün gözlerin üzerimde olması hoşuma gidiyor dikkat çekmeyi,beğenilmeyi ve pohpohlanmayı seviyorum:)

SORU 3;  Şu an istediğin işi mi yapıyırsun.
Evet,ev hanımı oldum sonunda kızımla bütün gün beraber olduğum ve kızıma,eşime,evime daha ilgili olabildiğim için halimden çok memnunum şuan:)

SORU 4 ; Mutlu musun?

Mutluluğa doymamki ben:),halime herzaman günde 1500 kere şükrederim rabbime,küçük şeylerle bile mutlu olabilen bir kişiyimdir,kendimizi mutlu hissetmekde mutsuz hissetmekde aslında kendi elimizde,ama bazen tabiki her insan gibi benimde kendimi mutsuz hissettiğim zamanlar olabiliyor mesela keşke ölümler olmasa ve bir gün yine ölüm acısını yaşamaktan çok korkuyorum bunu düşününce mutsuz hissediyorum kendimi ne yaparım diye yada can dediğimin başına kötü bir hastalık gelirse diye

SORU 5 ; Keşke ? 
Keşke kızım doğar doğmaz çalışma hayatıma ara verseymişim,çünkü her bebek her çocuk kim bakarsa baksın anne kokusu anne şefkati arar ve bir daha bu yaşlarına dönemeyecek en azından okul çağına kadar anneyle birlikte bir çocuk,bu çocuğunda anneninde hakkı,1,5 yaşında işten ayrıldım,o ana kadar hep arkamdan ağlıyordu işe giderken:( ben kıyabilirmiyim hiç dolişimeee,işte artık ve beraberiz ve çoook mutluyuz ,kuyruğum benim o ben nereye o oraya,büyüdükçe arkadaşda oldu bana artık yaw minnoşum benim:)


SORU 6;  Sence ideal eş nasıl olmalı?

Eşim benim ideal eşimdir:) yani dünyaya bir kere daha gelme imkanımız olsaydı yine eşimle evlenirdim,nedir benim ideal eş kavramım; sevgi dolu,saygılı,aileme saygı ve sevgili,düşkün,ilgili,kafa dengi,flört zamanlarındaki heyecenı evlenincede devam ettiren her ortama uyum sağlayabilen,düşünceli,merhametli,anlayışlı,yeri geldiğinde eşine yardım edip işlerini kolaylaştıran,iyi bir baba,efendi,kötü alışkanlıkları olmayan vasıflara sahip bir insan benim için ideal eştir kiii bu özelliklere sahip birini sonunda 26 yaşımda buldum ve kaçırmadım hahaha:)

SORU 7 ; Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

Bursa'da yaşıyorum,Bursa'da ailem ve sevdiklerimle ömrümü devam ettirmek istiyorum.


SORU 8 ; Seni en çok ne mutlu eder?


Düşünülmek,değer görmek  ve takdir edilmek beni çok mutlu eder.

SORU 9; Korkuların neler?
geçen yıl ölüm acısı yaşadığımdan beri (babacığım rahmetli oldu) ölüm korkusu kendimde değil ama en yakınlarım ailemden can dediğim sevdiklerimi kaybetme korkusu herkesin nefesini bile kontrol eder oldum sanırım psikolağa gitmem gerekiyor ölüm haberlerinide seyredemiyorum,dizilerde bile öyle bir sahne çıkınca ya mutfağa kaçıyorum ağlayarak yada kumanda elimdeyse direk değiştiriyorum kanalı:(

SORU 10 ; Hayatında en çok utandığın an ?


en çok utandığım anmıdır bilemicem ama çünkü yaş 32 bi dünya anım var:) fakat ilk olarak hemen aklıma geleni yazayım,saçıma postiş takmıştım süslenip pülenmişim lise yıllarında,hava havalı arkadaşlarla yolda yürürken arkamızdan bir delikanlının gelipte bana hanfendi saçınız düşmüş deyip o postişi elime tutuşturması olmuştu ve hemen ardındanda önümüze bir köpek çıkıpta benim avanak arkadaşımın kendini korkudan birden üzerimize atıp bizide iteklemesiyle yanyana inci gibi dizilip düşmemiz olmuştu,ne salak kızlar bunlar konumuna düşmemizin resmidir yani:),he birgünde dangalağın biri ayağıma kalabalığın ortasından arkadan bas o ayakkabı nasıl fırladı bilmiyorum tek ayakla ayakkabımı alıp herkesin için durup giymeye çalışmak of ooof:D,eskiden koca silindir şeklinde elektrik direleri olurdu çoğu kişinin başına gelirdi burnu havada yürücem diye toslayıverirdik koca direğe,yada havalı havalı yürürken hoop ayak bi takılır yada topuklulardan dönüveiri tökezlersin havan bir anda fısssss:))) 

SORU 11; Kendinde en sevmediğin özellik ?
çok kolay affediyorum ben ya,buda karşımdaki insanları malesef bir süre sonra yüzsüz yapıyor,ama yavaş yavaş bu huyumdan sıyrılıp daha katı olma çalışmalarına başladım bile:))))

Hiç yorum yok:

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara