İzleyiciler

YOUTUBE KANALIMDA!

13 Mart 2013

HAVALARIN ISINMASIYLA:)


HAVALARIN ISINMASIYLA CUMARTESİ GÜNÜ SABAH 8.30'DA MİNNOŞUMLA FIRINDAN YENİ ÇIKMIŞ SICAK LOKUM VE ZEYTİNLİ EKMEKLERİMİZİ ALDIK,BİR DİLİM PASTAYIDA KAHVALTI POŞETİMİZE EKLEDİKTEN SONRA TUTTUK EVİMİZİN YOLUNU:) ÇAYLARIMIZI DOLDURUP BAŞLADIK GÜNEŞLİ SABAH KEYFİNE TABİ HAFİFTEN ESEN RÜZGARIN EŞLİĞİNDE,,,


 AKŞAM ÜZERİ SAAT 4'DE EVDEN ÇIKMAMIZLA BİRLİKTE KEYİF DOLU GEZME TURUMUZ BAŞLADI.(ANNECİĞİM,EŞİM,MİNNOŞUM VE BEN:))))
ÖNCELİKLE İLK DURAĞIMIZ BURSA'DAKİ MEŞHUR KÖFTECİ YUSUF OLDU.

 BURADA LEZZET,HİZMET,HIZ 10 NUMARA, ZATEN HIZLI OLMAK ZORUNDALAR ÇÜNKÜ TÜM KATLAR FULL ÇEKİYOR GECE GÜNDÜZ,SERVİSİ HİÇ BEKLEMİYORSUNUZ ANINDA SALATALAR YEMEKLER MASADA,ÇOK ÇALIŞAN VAR ZATEN ARI GİBİ HEPSİ ALLAH YARDIMCILARI OLSUN.
                               BENİM NAR TANEM NUR TANEM BİRİCİK ANNEM:)
                                                              ÇEKİRDEK AİLE:)

                                                                    AŞKİTOM:)
                                                            BİRİCİK KOCİŞİM:)
                                   BİRTANECİK MİNNOŞUM VE CANIM ANNİŞKOOM:)
AFİYETLE YİYİP İÇTİKTEN SONRA SOLUĞU KORUPARKTA ALDIK.
                            KOÇTAŞ'A GİRER GİRMEZ ÇİÇEK BÖLÜMÜNE KOŞTUM:)
                                          BENİM BICIRIK KIZIM ÇOOOOK EĞLENDİ:)
                                      ZÜMRÜT YEŞİLİ DANTELLİ BİR BLUZ ALDIM:)
 BLUZUMU KÖFTECİ YUSUFUN YANINDAKİ SEVİL GİYİMDEN ALDIM

NERGİZ ALDIM VE MUTFAK CAMIMIN ÖNÜNDE YERİNİ ALDI BİLE:) KOÇTAŞTAN ALDIM

 ÇOOK İSTEDİĞİM CUPCAKELİ KUPAYI GÖRÜNCE KAPIVERDİM HEMEN:) KOÇTAŞ'TAN ALDIM
 KİPAYA UĞRAYIP BİRAZ MARKET ALIŞVERİŞİ YAPIP EVİMİZİN YOLUNA MUTLU BİR ŞEKİLDE KOYULDUK,DIŞARI ÇIKTIĞIMIZDA HAFİFTEN ILIK BİR HAVAYLA YAĞMUR BİZİ KARŞILADI:)
TATLI YORGUNLUKLA EVDE BİR KAHVE KEYFİ YAPIP MIŞIL MIŞIL UYKUYA DALDIK:)

3 yorum:

aysp dedi ki...

ailecek ne güzel bir gezi olmuş. kupaya bittim çok sevimli.bluzunu de güzel günlerde giy. çiçeğin de pek güzel gerçi benim hiiiiiiç aram yoktur kendileriyle nasıl bir kadınım bilmiyorum ama :)

Gurme Şirine dedi ki...

kız sen Bursa da mıısn*
ben Bursayı çok severim...
kebap yemeden dönmem :)
kahvaltı mekanımda gönlü ferah termal OTEL Dır :)
ZEYTİNLİ EKMEĞİ BENDE DENİYCEM :)
oooh ne güzel gezmişsiniz valla...
dantelli buluznda çok güzel...
bu yıl çok moda...
severek kullan canım...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

ayselim;cok teşekkür ederim canım valla sorma o kupadan nezamandır hep internette görüyodum çok istiyordum görür görmez a ben bunu alıyorum diye nasıl kaptım anlatamam bizimkiler ve kasiyer kız öylece kalakaldılar hiç kupa görmemiş gibi oldum acık ama aman napam ya:DDDD çiçek güzel oluyor be annem:)

şirinem; Bursa'dayım kuzum geliyormusun sen çok sevindim akrabalarınızmı var bir dahaki gelişinde haberim olsun görüşürüz birde kayhan'da pideli köfte çıkarması yaptırırım sana:)

Bumerang - Yazarkafe

HOME OFİS İŞ İMKANI

Bu Blogda Ara